משלוחים:

שליח עד הבית – עלות של 35  ש”ח.
השליחות מבוצעת על ידי חברת שליחויות, ומגיעה תוך 3-7 ימי עסקים, בערבי חג יתכנו עיכובים של המשלוחים בשל העומס.
(יום ההזמנה לא נחשב לאחד מחמשת הימים).

איסוף עצמי ממעלה אדומים ללא עלות

החלפות והחזרות:
אני עושה הכל כדי להעניק לך את הפריטים הכי אופנתיים ואיכותיים ללא פשרות וללא קיצורי דרך.
אם מסיבה כלשהי את מעוניינת להחליף או להחזיר את המוצר אנחנו פה בשבילך על מנת שהתהליך יהיה נח וקל ככל האפשר.
פריט אשר נקנה במסגרת sale לא ניתן לקבל עבורו החזר כספי אלא תינתן אפשרות החלפה בהתאם למדיניות החברה.

החלפות:
החלפות פריטים מתבצעות עד 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, עלות ההחלפה הינה  35 ₪ לצורך כיסוי שליחות להחזרת פריט. רוצה להחליף מוצר? צרי איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותך!

החזר כספי:
מעוניינת מכל סיבה שהיא לבטל את העסקה? הדבר אפשרי בתוך 48 שעות מקבלת המוצר לביתך ורק אם המוצר באריזה המקורית שלו, לא נלבש .

שלחי את הפריט אלינו בדואר רשום לכתובת: הצלף 14/5, מעלה אדומים
בטלפון:050-6420864
כשיגיע הפריט אלינו ניצור איתך קשר על מנת לזכות את אמצעי התשלום בו השתמשת.
ההחזר הכספי אינו כולל החזר על דמי משלוח.
לפי החוק, תקוזז עמלה בסך 5% מסכום הקנייה.
הזיכוי של כרטיס האשראי יבוצע כאשר המוצר יגיע חזרה לסטודיו.
אם תבחרי בקבלת זיכוי כספי לשימוש באתר (קוד קופון), שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם –
ללא ניכוי.

אחריות החברה
1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמשת ו/או לגולשת ו/או למזמינה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
2. נפלה טעות קולמוס בתיאור הפריט, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
3. תמונות הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין הפריטים הנמכרים בפועל.
4. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הפריט הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
5. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות החברה.
6. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת הפריטים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
7. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוחה סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון ל 050-642-0864

והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

8. האחריות אינה כוללת קרע

עדיין יש לך שאלות? נשמח לעמוד לשירותך.